blackmamba24 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Valla benimki susmuyor hiç Oda olmasa 10/10 dicem diyemiyorum
Hocam fan modunu sürekli turboda kullanıyorsanız ondan olabilir. Ben turboya sadece yoğun cpu işlemleri sırasında kullanıyorum