Bende monster kullanıcısıyım, tek şikayetim touchpad, hayatımda gördüğüm en kötü touchpad.
genel olarak memnunum ama
Modelden modele değişiyor maalesef. Tulpar 14.1.2 var bende. Klavye ve touchpad rezil ötesi..
Ayrıca cihazların çinli bir firmadan logosu değiştirilerek getirildiğini öğrendiğimde çok şaşırmıştım