• 25-03-2021, 11:32:15
    #19
    ekoDerler adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Modelden modele değişiyor maalesef. Tulpe 14.1.2 var bende. Klavye ve touchpad rezil ötesi..

    Ayrıca cihazların çinli bir firmadan logosu değiştirilerek getirildiğini öğrendiğimde çok şaşırmıştım
    Hocam çinli firmanın adını verebilir misiniz. Merak ettim bende
  • 25-03-2021, 11:33:25
    #20
    ekoDerler adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Modelden modele değişiyor maalesef. Tulpe 14.1.2 var bende. Klavye ve touchpad rezil ötesi..

    Ayrıca cihazların çinli bir firmadan logosu değiştirilerek getirildiğini öğrendiğimde çok şaşırmıştım
    Benim klavye güzel, touchpad kötü, Tulpar T5 var bende
  • 25-03-2021, 11:35:33
    #21
    night_walker adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam çinli firmanın adını verebilir misiniz. Merak ettim bende
    Tong Fang hocam. Bir çok firmaya cihaz sağlamakta.

    Edit: Cihazlara Hackintosh kurulumu yaparken denk gelmiştim konuya. Konu içerisinde hangi model hangi modele denk geliyor bilgisi mevcut.

    https://osxinfo.net/konu/monster-cih...9-nesil.20019/
  • 25-03-2021, 14:24:40
    #22
    Ben de oyun oynamak için aldım. Daha doğrusu 3/4 günde 1 girip pes atayım diye aldım. Hiç memnun değilim. Çok çabuk ısınıyor. Fanlardan acayip ses geliyor.
  • 25-03-2021, 14:33:36
    #23
    ekoDerler adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Modelden modele değişiyor maalesef. Tulpar 14.1.2 var bende. Klavye ve touchpad rezil ötesi..

    Ayrıca cihazların çinli bir firmadan logosu değiştirilerek getirildiğini öğrendiğimde çok şaşırmıştım
    Şaşırmayın hocam, monster dediğimiz marka toplama bilgisayar. Parçaları toplayıp logo yapıştırıyorlar olay bu ve bunu sadece Monster yapmıyor elbette.
    Bilindik firmalardan GoldMaster mesela, CVS bunların tümü çinden ithal edip logo yapıştırıp satıyorlar.
  • 25-03-2021, 17:11:14
    #24
    Benjamin Breeg adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şaşırmayın hocam, monster dediğimiz marka toplama bilgisayar. Parçaları toplayıp logo yapıştırıyorlar olay bu ve bunu sadece Monster yapmıyor elbette.
    Bilindik firmalardan GoldMaster mesela, CVS bunların tümü çinden ithal edip logo yapıştırıp satıyorlar.
    Bilgim var hocam, üst mesajda konusu geçti🙋🏻♂
  • 25-03-2021, 17:13:24
    #25
    geçen ay msi aldım eve geldiği an kutuyu açtım açma tuşuna bastım gelen fan sesi nedeni ile anında iade kararı aldım 1 saniye bile düşünmedim daha kurmadan böyle olan ürün kurunca nasıl çalışırdı kim bilir.
    öncesinde casper hp asus ürünleri kullandım ihtiyaca göre idare ederlerdir.
    geçen hafta monspter tulpar v20 aldım.
    yukarıda yazdığım tüm cihazları toplayın çöpe atın daha da bir şey demiyorum
  • 25-03-2021, 20:46:20
    #26
    Kısmetse yazın Tulpar t5 alıyorum
  • 26-03-2021, 10:22:11
    #27
    tavsiyelerime güvenen bir arkadaşıma internetten araştırıp monster al demiştim, iki yıldır kullanıyor son derece memnun. ikide bir beni arayıp teşekkür ediyor, iyi ki bu makineyi almışız diyor.