Fiyat / performans olarak ülkede alınabilecek en iyi ürünleri üretiyorlar. Eski sürümlerini bilmiyorum ama 2 yıllık cihazımın kasası ilk günkü haliyle duruyor. Daha önceki tecrübelerimi yazıyorum;
* İlk cihazım vesteldi. Kasa çok kaliteliydi ve laptop zamanına göre iyiydi.
* İkinci cihazım toshibaydı, kesinlikle balon bir firma
* Üçüncü cihazım Sonnydi, bu laptopta yaşadığım sorunları hiç bir laptopta yaşamadım. Windows 8 uyumsuzluğu, bozulan flexi kablosu, yanan ekran kartı çipi vs vs (Sonny ürünlerine tövbeliyim
)* Dördüncü cihazım Asustu, çok işimi gördü ama yıllardır en büyük sorunlarını ortadan kaldıramadılar. MENTEŞE KIRILMASI sorunu asus laptopların belası. MENTEŞE KIRILMASI sorununu düzeltseler ve kasa sağlamlığını arttırsalar daha iyi konuma gelirler.
*Beşinci cihazım Macbook Proydu, ikinci el almıştım. 2012 model ve içine ssd, ram yükseltmesi yaptım. Laravel ve çeşitli web işlerini hallediyordum. Kalitesine vs hiç bir şekilde bir şey diyemiyorum çünkü aşırı kaliteliydi. 2017-2018 yılında bile 2012 modeli canavar gibi çalışıyordu. Param olsa yine sıfırını çekip alıcam

*Altıncı cihazım Monster Abra A5 V15.3 ve şu ana kadar yaşadığım tüm deneyimlerin en iyisiydi. O yüzden bu teşekkür konusunu açıyorum. Gerçekten kasa yapısı, işlem gücü yıla göre en iyisini sunuyorlar. Asus rog vs dell gaming laptoplar arasında kalsam bile yine Monsteri tercih ederim. Adamlar Türkiye standartlarına göre en iyi şekilde hizmet etmeye çalışıyorlar. Laptopta yapmadığım herhangi bir şey kalmadı ve yeniden laptop alacak olsam macbook pro ile monster arasında kalırım.