Monster eskiden çok kötüydü. Son 3 yılda çok toparladılar. Şimdi Avrupa'ya açılıyor. Fiyatı diğer bilgisayarlara göre ucuz ve kalite anlamına MSI ile yarılabilrcrk düzeyde. Keşke devletimiz firmaya biraz yardımcı olsada vergilerini düşürse.