Benim 8 aylık deneyimim sonucu monster ile ilgili tek sorunum, klavyede ki yazıların silinmesi, haricinde çok memnunum.
Bende de ctrl tuşunda birazcık silinme oldu, aslında cihazların ömür boyu garantisi var. Üzerine düşerseniz tamirini yaparlar diye düşünüyorum