night_walker adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bazen biraz fazla sesi çıkıyor ama iş için kullandığım için çok takılmıyorum. Dizi film izlendiğinde fazla sesi çıkmıyor.
Valla benimki susmuyor hiç Oda olmasa 10/10 dicem diyemiyorum