Shopier ile çalışırken @weepay; firmasına transfer oldum. Opencart modüllerini kurdum, yaşamış olduğum sıkıntıları mail gönderdim. Bana kendi bünyelerindeki özel yazılımcı olan Selim beyi görevlendirdiler. CSS dosyalarımı sabırla düzenlediler. En uygun hale getirdiler.
@weepay; ailesine canı gönülden teşekkürlerimi sunuyorum.
Teşekkürler Weepay!
7
●195
- 17-07-2020, 13:45:05Merhaba,Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Değerli görüşleriniz için teşekkür ederiz. Memnun kalmanıza sevindik. weepay ailesi olarak üyelerimizin destek taleplerine hızlıca cevap verip sorunlarınızı çözmek öncelikli görevimiz.
Mutlu günler dileriz. - 17-07-2020, 13:51:22Hocam, o anlık belki yoğunluk yada farklı bir nedeni olabilir.firatkaya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Onların adına ben teşekkür ederim.
Mutlaka gözden kaçmış olabilir.
Bence gerçekten komisyon, kalite konusunda @weepay; hakkını veriyor.
Her gün daha da gelişiyor.
Bu nedenle, gelişmesine destek de olmuşsunuz, tekrar ben teşekkür ederim. - 17-07-2020, 13:54:32Weepay'ın hizmetini bilemem fakat reklam ve pazarlama konusunda başarısı göz ardı edilemez, ilgili bölümde çalışan arkadaşı tebrik ediyorum
- 17-07-2020, 13:57:01Hocam şöyle bir tablo göstereyim,krsadlacin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
1 liralık satış yaptığımda 0,36 bana kalıyor, kalanı shopier'e veriyordum.
@weepay; de 1 lira satış yaptığımda 0,95 lira bana kalıyor.
bilmiyorum anlatabildim mi - 17-07-2020, 14:02:37Bunun sebebi Shopier'in işlem başına aldığı 0,5₺ işlem ücretidir. Aynı hesabı 10.000₺ üzerinden yaptığımızda;Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Shopier'de kazancınız: 9699,5₺
Weepay'de kazancınız: 9.535₺
Fakat Weepay Kurumsal kullanıyorsanız: 9.820₺ net kazancınız olacaktır.
Eğer işlem ücretleriniz düşükse elbette Weepay daha iyi bir seçenek olabilir, tabii yüksekse özel oranlar sunuyorlar mı bilgim yok. Kurumsal konusunda Weepay'in daha önde olduğu aşikar fakat bireysel kullanımda yüksek işlem ücretlerinde Shopier daha kârlı gibi duruyor. - 17-07-2020, 14:04:09Fırat bey merhaba,firatkaya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Destek mesajlarınızdan ilettiğiniz hatayı bulup IT birimindeki arkadaşlara detaylı şekilde sordum.
Fakat bahsettiğiniz hata bizden kaynaklı değil banka ve veya aracı kurumla ilgili oluşan bir hata olduğunu kendi içimizde bazı güvenlik parametreleri eklendiğini ilettiler.Yinede sizlere teşekkür etmemiş olmaları kabul edilecek bir durum değil. Bu ve buna benzer konuları bizlerle paylaşarak en kısa sürede çözüleceğine emin olabilirsiniz bu konuda ve sizinde söylediğiniz gibi bizler için önemli olan destek vb. taleplerinizi ilettiğiniz anda sizlere yardımcı olabilmek.
Tekrardan teşekkürler @firatkaya; ve @Cueh;
Merhabalar @krsadlacin; ,
Bireysel için işlem hacmine göre komisyon oranları farklılık göstermektedir. İşlem hacmine göre teklif alabilirsiniz.