Hocam şöyle bir tablo göstereyim,
1 liralık satış yaptığımda 0,36 bana kalıyor, kalanı shopier'e veriyordum.
@weepay; de 1 lira satış yaptığımda 0,95 lira bana kalıyor.
bilmiyorum anlatabildim mi
Bunun sebebi Shopier'in işlem başına aldığı 0,5₺ işlem ücretidir. Aynı hesabı 10.000₺ üzerinden yaptığımızda;
Shopier'de kazancınız: 9699,5₺
Weepay'de kazancınız: 9.535₺
Fakat Weepay Kurumsal kullanıyorsanız: 9.820₺ net kazancınız olacaktır.
Eğer işlem ücretleriniz düşükse elbette Weepay daha iyi bir seçenek olabilir, tabii yüksekse özel oranlar sunuyorlar mı bilgim yok. Kurumsal konusunda Weepay'in daha önde olduğu aşikar fakat bireysel kullanımda yüksek işlem ücretlerinde Shopier daha kârlı gibi duruyor.