Ben kendileri için aynı şeyi söyleyemeyeceğim. Önemli bir güvenlik açıklarını mail üzerinden ilettiğimde "teknik ekibe ilettik, hallettiler" şeklinde mesaj yazıp bir teşekkür bile etmemişlerdi.
Hocam, o anlık belki yoğunluk yada farklı bir nedeni olabilir.
Onların adına ben teşekkür ederim.
Mutlaka gözden kaçmış olabilir.
Bence gerçekten komisyon, kalite konusunda
@weepay; hakkını veriyor.
Her gün daha da gelişiyor.
Bu nedenle, gelişmesine destek de olmuşsunuz, tekrar ben teşekkür ederim.