Shopier ile çalışırken
@weepay; firmasına transfer oldum. Opencart modüllerini kurdum, yaşamış olduğum sıkıntıları mail gönderdim. Bana kendi bünyelerindeki özel yazılımcı olan Selim beyi görevlendirdiler. CSS dosyalarımı sabırla düzenlediler. En uygun hale getirdiler.
@weepay; ailesine canı gönülden teşekkürlerimi sunuyorum.
Merhaba,
Değerli görüşleriniz için teşekkür ederiz. Memnun kalmanıza sevindik. weepay ailesi olarak üyelerimizin destek taleplerine hızlıca cevap verip sorunlarınızı çözmek öncelikli görevimiz.
Mutlu günler dileriz.