Ben kendileri için aynı şeyi söyleyemeyeceğim. Önemli bir güvenlik açıklarını mail üzerinden ilettiğimde "teknik ekibe ilettik, hallettiler" şeklinde mesaj yazıp bir teşekkür bile etmemişlerdi.