krsadlacin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Weepay'ın hizmetini bilemem fakat reklam ve pazarlama konusunda başarısı göz ardı edilemez, ilgili bölümde çalışan arkadaşı tebrik ediyorum
Hocam şöyle bir tablo göstereyim,

1 liralık satış yaptığımda 0,36 bana kalıyor, kalanı shopier'e veriyordum.
@weepay; de 1 lira satış yaptığımda 0,95 lira bana kalıyor.

bilmiyorum anlatabildim mi