Dostnamez adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Misli.com a teşekkürler
38
●2.969
- 05-08-2013, 18:56:45Öylede mecbur yapacak bişey yok 2 yıl boyunca mesela ben şahsen eft merkezi gibi kullandım göz yumdular o kadar ama tamam 2 gün geciktir 3 gün tamam hadi 1 hafta ama 1 ay olacak fazla sınırlarını zorluyorlar da bakalım ne sırasıysa her aradığımızda sıranız gelecek diyorlar bakalım ne kadar daha devam edecek
- 05-08-2013, 18:57:03Üyeliği durdurulduiddaa oynamak zorunda değilsiniz tabiki ama adamlar siz orayı eft merkezi olarak kullanın diye açmamışlar. İddaa oynamayacaksanız orda da bi işinizin olmaması gerekir.. Onlarda haklı olarak bu amaçla orayı kullanan hesapların ödemelerini geciktirebildikleri kadar geciktiriyorlar..Dostnamez adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 05-08-2013, 19:00:39Anlıyorum hocamda sistemi böyle üyelere kapatsınlar, geri parasını yollamıcakları üyeliklere son kez ücretlerini ödeyip hesabını kapatsınlar.Yaptıkları bir nevi para alıkoymadır başka hiçbirşey değil ....Ertan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu hizmeti aktif hale getirmişler kullanmak isteyen kullanıyor...Burda yasadışı bi durum yok rahatsızlarsa kullanıcıyı uzaklaştırsınlar. ama parayı tutarda zorla iddaa oyna derse bu parayı hapsetmektir..... - 05-08-2013, 19:07:54Üyeliği durdurulduhiç ödememe gibi bir durum yok zaten, ama geciktirebildikleri kadar geciktirirler bu tarz kişilerin ödemelerini. Nasıl eft merkezi olarak kullananlar için yasadışı bir durum yoksa, ödemeleri geciktirmektede herhangi yasadışı bir durum yok...Dostnamez adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bende bazen yaptıgım işlerde ödemelerimi şans oyunları hesabına alıyorum, ama 1 kez bile 10 saniyeyi geçmemiştir ödemeyi hesabıma almam. Çünkü iddaa da oynuyorum..
Niyet gayet açık adamların, iddaa oyna paranı al. İddaa oynadıktan sonra başka ne haltlar karıştırdıgın adamların umrunda olmaz
Ama öyle 1000 lira ödeme alıp, 2 lira iddaa oynamakta olmaz sürekli. Bi yere kadar götürür o da.. Neyse uzatmanın anlamı yok. Herkes kendince haklıdır diyip kapatalım konuyu en iyisi..
- 05-08-2013, 19:10:22Ben hiç ödemediklerini duydum hocam o yüzden böyle söyledim.Geç ödemeleri kendi insiyatifleri bu konuda bişey deme hakkım yok zaten...Eğer hiç ödemiyorlarsa problem var dediğiniz gibi kapatalım konuyuErtan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ama öyle 1000 lira ödeme alıp, 2 lira iddaa oynamakta olmaz sürekli. Bi yere kadar götürür o da.. Neyse uzatmanın anlamı yok. Herkes kendince haklıdır diyip kapatalım konuyu en iyisi..