• 05-08-2013, 18:56:45
    #28
    Dostnamez adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İnsiyatif olarak haklı bulabiliriz.Ama içerde kalan parayı ödememe gibi bi durum söz konusu olamaz benim paramı benden alacak hakları yok.Kapatsınlar zararlı bulduğu üyelikleri. Korkularından kapatmıyorlarda arada oynayacaklarıda kaybederiz diye ama ben iddaa oynamak zorunda değilim sonuçta
    Öylede mecbur yapacak bişey yok 2 yıl boyunca mesela ben şahsen eft merkezi gibi kullandım göz yumdular o kadar ama tamam 2 gün geciktir 3 gün tamam hadi 1 hafta ama 1 ay olacak fazla sınırlarını zorluyorlar da bakalım ne sırasıysa her aradığımızda sıranız gelecek diyorlar bakalım ne kadar daha devam edecek
  • 05-08-2013, 18:57:03
    #29
    Üyeliği durduruldu
    Dostnamez adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İnsiyatif olarak haklı bulabiliriz.Ama içerde kalan parayı ödememe gibi bi durum söz konusu olamaz benim paramı benden alacak hakları yok.Kapatsınlar zararlı bulduğu üyelikleri. Korkularından kapatmıyorlarda arada oynayacaklarıda kaybederiz diye ama ben iddaa oynamak zorunda değilim sonuçta
    iddaa oynamak zorunda değilsiniz tabiki ama adamlar siz orayı eft merkezi olarak kullanın diye açmamışlar. İddaa oynamayacaksanız orda da bi işinizin olmaması gerekir.. Onlarda haklı olarak bu amaçla orayı kullanan hesapların ödemelerini geciktirebildikleri kadar geciktiriyorlar..
  • 05-08-2013, 19:00:39
    #30
    Ertan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    iddaa oynamak zorunda değilsiniz tabiki ama adamlar siz orayı eft merkezi olarak kullanın diye açmamışlar. İddaa oynamayacaksanız orda da bi işinizin olmaması gerekir.. Onlarda haklı olarak bu amaçla orayı kullanan hesapların ödemelerini geciktirebildikleri kadar geciktiriyorlar..
    Anlıyorum hocamda sistemi böyle üyelere kapatsınlar, geri parasını yollamıcakları üyeliklere son kez ücretlerini ödeyip hesabını kapatsınlar.Yaptıkları bir nevi para alıkoymadır başka hiçbirşey değil ....

    Bu hizmeti aktif hale getirmişler kullanmak isteyen kullanıyor...Burda yasadışı bi durum yok rahatsızlarsa kullanıcıyı uzaklaştırsınlar. ama parayı tutarda zorla iddaa oyna derse bu parayı hapsetmektir.....
  • 05-08-2013, 19:07:54
    #31
    Üyeliği durduruldu
    Dostnamez adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Anlıyorum hocamda sistemi böyle üyelere kapatsınlar, geri parasını yollamıcakları üyeliklere son kez ücretlerini ödeyip hesabını kapatsınlar.Yaptıkları bir nevi hırsızlıktır başka hiçbirşey değil ....

    Bu hizmeti aktif hale getirmişler kullanmak isteyen kullanıyor...Burda yasadışı bi durum yok ama parayı tutarda zorla iddaa oyna derse bu hırsızlıktır....
    hiç ödememe gibi bir durum yok zaten, ama geciktirebildikleri kadar geciktirirler bu tarz kişilerin ödemelerini. Nasıl eft merkezi olarak kullananlar için yasadışı bir durum yoksa, ödemeleri geciktirmektede herhangi yasadışı bir durum yok...

    Bende bazen yaptıgım işlerde ödemelerimi şans oyunları hesabına alıyorum, ama 1 kez bile 10 saniyeyi geçmemiştir ödemeyi hesabıma almam. Çünkü iddaa da oynuyorum..
    Niyet gayet açık adamların, iddaa oyna paranı al. İddaa oynadıktan sonra başka ne haltlar karıştırdıgın adamların umrunda olmaz Ama öyle 1000 lira ödeme alıp, 2 lira iddaa oynamakta olmaz sürekli. Bi yere kadar götürür o da.. Neyse uzatmanın anlamı yok. Herkes kendince haklıdır diyip kapatalım konuyu en iyisi..
  • 05-08-2013, 19:10:22
    #32
    Ertan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hiç ödememe gibi bir durum yok zaten, ama geciktirebildikleri kadar geciktirirler bu tarz kişilerin ödemelerini. Nasıl eft merkezi olarak kullananlar için yasadışı bir durum yoksa, ödemeleri geciktirmektede herhangi yasadışı bir durum yok...

    Bende bazen yaptıgım işlerde ödemelerimi şans oyunları hesabına alıyorum, ama 1 kez bile 10 saniyeyi geçmemiştir ödemeyi hesabıma almam. Çünkü iddaa da oynuyorum..
    Niyet gayet açık adamların, iddaa oyna paranı al. İddaa oynadıktan sonra başka ne haltlar karıştırdıgın adamların umrunda olmaz Ama öyle 1000 lira ödeme alıp, 2 lira iddaa oynamakta olmaz sürekli. Bi yere kadar götürür o da.. Neyse uzatmanın anlamı yok. Herkes kendince haklıdır diyip kapatalım konuyu en iyisi..
    Ben hiç ödemediklerini duydum hocam o yüzden böyle söyledim.Geç ödemeleri kendi insiyatifleri bu konuda bişey deme hakkım yok zaten...Eğer hiç ödemiyorlarsa problem var dediğiniz gibi kapatalım konuyu
  • 06-08-2013, 01:57:36
    #33
    15 gündür ödemiyorlar paramı 3 kez aradım bu hafta içi 2 hafta oldu hala yok. Yıldırma politikası. Ama bu şekilde çok fazla şikayetvar yazılar yazılmış . idda oynayanda oynamıycak artık. varsa sorun kapat hesabı ver parayı bitsin
  • 06-08-2013, 03:20:18
    #34
    Ben uzun zamandır kullanmıyordum. 24'ünde bir ödeme aldım yalnızca oraya ödeme imkanı vardı arkadaşın.
    Aynı gün çektim; param hala gelmedi.
  • 06-08-2013, 03:23:57
    #35
    Üyeliği durduruldu
    Benim 25 gündür param gönderilmiyor. Rezillik. Çıkar biryerlerinden mutlaka.
  • 06-08-2013, 03:30:35
    #36
    Ben sadece ordan ödeme yapanlara hayır diyorum artık. Eskiden eft vardı. Misli çıktı herkez patlıyacak yakında. 1 lira eft masrafı için nelerle uğraşıyoruz. Ben yapı kredide hiç vermiyorum eft masrafı