Dostnamez adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İnsiyatif olarak haklı bulabiliriz.Ama içerde kalan parayı ödememe gibi bi durum söz konusu olamaz benim paramı benden alacak hakları yok.Kapatsınlar zararlı bulduğu üyelikleri. Korkularından kapatmıyorlarda arada oynayacaklarıda kaybederiz diye ama ben iddaa oynamak zorunda değilim sonuçta
iddaa oynamak zorunda değilsiniz tabiki ama adamlar siz orayı eft merkezi olarak kullanın diye açmamışlar. İddaa oynamayacaksanız orda da bi işinizin olmaması gerekir.. Onlarda haklı olarak bu amaçla orayı kullanan hesapların ödemelerini geciktirebildikleri kadar geciktiriyorlar..