Misli.com a teşekkürler
38
●2.969
- 03-08-2013, 17:39:49Bu dusunce yanlis eger bagimli degilsen iddaa kaybeder. Her hafta 10 tane kupon yapmak yerine banko maclari bekleyip o zaman oynarsaniz kazaniyorsunuz. Su an mislide 2000 tl civari kazanmaya 150 tl kaybim varMilenyum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Olay sadece para kazanmanin tadina kanip bagimli olmamakla alakali.
- 05-08-2013, 18:38:19sanane kardeşim isteyen istediğini oynar.turbey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 05-08-2013, 18:50:49Bende o kadar oynuyorum 2 lira atıyorum 6 lira verecek altı üstü 3 maçın 2 si yatıyor

Eft merkezi olarak kullanılırsa problem tabi adamlar haklı yaniDostnamez adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 05-08-2013, 18:53:27ben tavsiyemi yazdım. isteyen istedigi gibi oynasın.gangan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 05-08-2013, 18:53:54İnsiyatif olarak haklı bulabiliriz.Ama içerde kalan parayı ödememe gibi bi durum söz konusu olamaz benim paramı benden alacak hakları yok.Kapatsınlar zararlı bulduğu üyelikleri. Korkularından kapatmıyorlarda arada oynayacaklarıda kaybederiz diye ama ben iddaa oynamak zorunda değilim sonuçtakralmchalen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu zamana kadar hiçbir sıkıntı yaşamadım allaha şükür.