• 03-08-2013, 17:16:46
    #19
    kesinlikle artık misli eft yapan hesaplara arıza çıkartıyor. adam gibi bankaya dönsün herkez en iyisi.
  • 03-08-2013, 17:39:49
    #20
    Milenyum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu misli'nin olayını ben çözdüm galiba,param bu zamana kadar hiç bekletilmedi,ne zaman para çek talebi gönderdiysem 15-30 dakika arasında para hesabıma geldi.Ama şuna dikkat ediyorum,gelen parayı en az 1-2 gün onların hesabında tutuyorum,o kadar bedava hizmete onlarıda düşünmek lazım Bu zamana kadar hiçbir sıkıntı yaşamadım allaha şükür.

    Konuya gelirsek,iddaa hiçbir zaman kaybetmez arkadaşlar,sen bugün kazanırsın ama bu işi devamlı yaparsan kaybeden hep sen olursun .
    Bu dusunce yanlis eger bagimli degilsen iddaa kaybeder. Her hafta 10 tane kupon yapmak yerine banko maclari bekleyip o zaman oynarsaniz kazaniyorsunuz. Su an mislide 2000 tl civari kazanmaya 150 tl kaybim var Olay sadece para kazanmanin tadina kanip bagimli olmamakla alakali.
  • 05-08-2013, 18:34:49
    #21
    kumardan sakının arkadaşlar.
  • 05-08-2013, 18:37:51
    #22
    şimdi hiç vermezler ozaman
  • 05-08-2013, 18:38:19
    #23
    turbey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kumardan sakının arkadaşlar.
    sanane kardeşim isteyen istediğini oynar.
  • 05-08-2013, 18:46:57
    #24
    Mislinin parayı yatırmama gibi bir hakkı söz konusumu ? Böyle bi yasal hakları olmaması lazım
  • 05-08-2013, 18:50:49
    #25
    Bende o kadar oynuyorum 2 lira atıyorum 6 lira verecek altı üstü 3 maçın 2 si yatıyor

    Dostnamez adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Mislinin parayı yatırmama gibi bir hakkı söz konusumu ? Böyle bi yasal hakları olmaması lazım
    Eft merkezi olarak kullanılırsa problem tabi adamlar haklı yani
  • 05-08-2013, 18:53:27
    #26
    gangan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sanane kardeşim isteyen istediğini oynar.
    ben tavsiyemi yazdım. isteyen istedigi gibi oynasın.
  • 05-08-2013, 18:53:54
    #27
    kralmchalen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende o kadar oynuyorum 2 lira atıyorum 6 lira verecek altı üstü 3 maçın 2 si yatıyor



    Eft merkezi olarak kullanılırsa problem tabi adamlar haklı yani
    İnsiyatif olarak haklı bulabiliriz.Ama içerde kalan parayı ödememe gibi bi durum söz konusu olamaz benim paramı benden alacak hakları yok.Kapatsınlar zararlı bulduğu üyelikleri. Korkularından kapatmıyorlarda arada oynayacaklarıda kaybederiz diye ama ben iddaa oynamak zorunda değilim sonuçta