Bende o kadar oynuyorum 2 lira atıyorum 6 lira verecek altı üstü 3 maçın 2 si yatıyor

Dostnamez adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Mislinin parayı yatırmama gibi bir hakkı söz konusumu ? Böyle bi yasal hakları olmaması lazım
Eft merkezi olarak kullanılırsa problem tabi adamlar haklı yani