Konu
Misli.com a teşekkürler
05-08-2013, 18:50:49
#25
Fatih
Bende o kadar oynuyorum 2 lira atıyorum 6 lira verecek altı üstü 3 maçın 2 si yatıyor
Dostnamez adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Mislinin parayı yatırmama gibi bir hakkı söz konusumu ? Böyle bi yasal hakları olmaması lazım
Eft merkezi olarak kullanılırsa problem tabi adamlar haklı yani