kralmchalen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bende o kadar oynuyorum 2 lira atıyorum 6 lira verecek altı üstü 3 maçın 2 si yatıyor



Eft merkezi olarak kullanılırsa problem tabi adamlar haklı yani
İnsiyatif olarak haklı bulabiliriz.Ama içerde kalan parayı ödememe gibi bi durum söz konusu olamaz benim paramı benden alacak hakları yok.Kapatsınlar zararlı bulduğu üyelikleri. Korkularından kapatmıyorlarda arada oynayacaklarıda kaybederiz diye ama ben iddaa oynamak zorunda değilim sonuçta