Ertan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
iddaa oynamak zorunda değilsiniz tabiki ama adamlar siz orayı eft merkezi olarak kullanın diye açmamışlar. İddaa oynamayacaksanız orda da bi işinizin olmaması gerekir.. Onlarda haklı olarak bu amaçla orayı kullanan hesapların ödemelerini geciktirebildikleri kadar geciktiriyorlar..
Anlıyorum hocamda sistemi böyle üyelere kapatsınlar, geri parasını yollamıcakları üyeliklere son kez ücretlerini ödeyip hesabını kapatsınlar.Yaptıkları bir nevi para alıkoymadır başka hiçbirşey değil ....

Bu hizmeti aktif hale getirmişler kullanmak isteyen kullanıyor...Burda yasadışı bi durum yok rahatsızlarsa kullanıcıyı uzaklaştırsınlar. ama parayı tutarda zorla iddaa oyna derse bu parayı hapsetmektir.....