Dostnamez adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İnsiyatif olarak haklı bulabiliriz.Ama içerde kalan parayı ödememe gibi bi durum söz konusu olamaz benim paramı benden alacak hakları yok.Kapatsınlar zararlı bulduğu üyelikleri. Korkularından kapatmıyorlarda arada oynayacaklarıda kaybederiz diye ama ben iddaa oynamak zorunda değilim sonuçta
Öylede mecbur yapacak bişey yok 2 yıl boyunca mesela ben şahsen eft merkezi gibi kullandım göz yumdular o kadar ama tamam 2 gün geciktir 3 gün tamam hadi 1 hafta ama 1 ay olacak fazla sınırlarını zorluyorlar da bakalım ne sırasıysa her aradığımızda sıranız gelecek diyorlar bakalım ne kadar daha devam edecek