Ben sadece ordan ödeme yapanlara hayır diyorum artık. Eskiden eft vardı. Misli çıktı herkez patlıyacak yakında. 1 lira eft masrafı için nelerle uğraşıyoruz. Ben yapı kredide hiç vermiyorum eft masrafı