• 01-02-2010, 02:01:28
    #1
    Öncelikle merhaba,
    Belirmek istediğim konu sık sık yaşanan bir durum; "logo yarışmalarına koyulan logolara yorum yapılması.."
    -kimileri arkadaşını öne sürmek amacıyla
    -kimileri yağcılık yapmak amacıyla
    -kimileride post kasma amacıyla yorum yapıyor.
    Sevgili yöneticilerden bu duruma bir el atmalarını rica ediyorum.. logolar dışında tek bir kelime bile yapılmamasını istiyorum.. Logo ücretlerine bir çözüm bulduk ama bu konuda onun kadar değerli hatta ondan daha değerli bir konu... benim görüşüm budur.. diğer arkadaşlar ne düşünürler buyrun buraya yazınız..

    saygılarımla...
    seyitali
  • 01-02-2010, 02:03:22
    #2
    Süper dusunmussun
  • 01-02-2010, 02:05:14
    #3
    Haklısın hacı. Bu durum yarışmayı başlatan arkadaşıda etkiler, yani beğenmese bile logoyu sırf bikaç kişi övdü diye o logo seçilir. Bu da diğer katılımcılara haksızlık olur....
  • 01-02-2010, 02:12:53
    #4
    Haklısın Seyit abi bu konularada bir düzenleme getirilmesi şart.
  • 01-02-2010, 02:22:16
    #5
    Üyeliği durduruldu
    çok haklısın kimisinin logolarını ön plana çıkartıyolar yarşma sahibide o sevildi diye onu seçiyor ben yeniyim öle pek kimse tanımaz logomu veriyorum sonucu bekliyorum ama bazı arkadasların birbirlerine yağ çekmesi yarşmanın tadını bozuyo
  • 01-02-2010, 02:23:41
    #6
    Üyeliği durduruldu
    seyitali adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Öncelikle merhaba,
    Belirmek istediğim konu sık sık yaşanan bir durum; "logo yarışmalarına koyulan logolara yorum yapılması.."
    -kimileri arkadaşını öne sürmek amacıyla
    -kimileri yağcılık yapmak amacıyla
    -kimileride post kasma amacıyla yorum yapıyor.
    Sevgili yöneticilerden bu duruma bir el atmalarını rica ediyorum.. logolar dışında tek bir kelime bile yapılmamasını istiyorum.. Logo ücretlerine bir çözüm bulduk ama bu konuda onun kadar değerli hatta ondan daha değerli bir konu... benim görüşüm budur.. diğer arkadaşlar ne düşünürler buyrun buraya yazınız..

    saygılarımla...
    seyitali
    Kesinlikle katiliyorum seyitali kardesime +rep.Yöneticiler bi cözüm yolu bulsunlar bu sacma seye.
  • 01-02-2010, 02:24:56
    #7
    Üyeliği durduruldu
    %100 haklısın.
  • 01-02-2010, 02:31:46
    #8
    Bence yoruma yasak getirilmesi forum kavramının doğasına aykırı. Şahsen ben, güzel bulduğum bir çalışmaya "güzel" demek isterim.
  • 01-02-2010, 02:36:31
    #9
    Allback adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bence yoruma yasak getirilmesi forum kavramının doğasına aykırı. Şahsen ben, güzel bulduğum bir çalışmaya "güzel" demek isterim.
    + olarak şuana kadar yarışma açan kişilerin bu tür yorumlardan etkilendiğine hiç rastlamadım.