Öncelikle merhaba,
Belirmek istediğim konu sık sık yaşanan bir durum; "logo yarışmalarına koyulan logolara yorum yapılması.."
-kimileri arkadaşını öne sürmek amacıyla
-kimileri yağcılık yapmak amacıyla
-kimileride post kasma amacıyla yorum yapıyor.
Sevgili yöneticilerden bu duruma bir el atmalarını rica ediyorum.. logolar dışında tek bir kelime bile yapılmamasını istiyorum.. Logo ücretlerine bir çözüm bulduk ama bu konuda onun kadar değerli hatta ondan daha değerli bir konu... benim görüşüm budur.. diğer arkadaşlar ne düşünürler buyrun buraya yazınız..
saygılarımla...
seyitali