• 02-02-2010, 19:01:05
    #19
    yeri değil belki ama yorum meselesine ek olarak bir sorun daha var diye düşünüyorum.
    daha önce geçtimi bilmiyorum ama , yarışmalara katılımların sınırlandırılması gerekir bence. örneğin yarışma başına bir kişi en fazla 3-5 çalışma gönderebilecek .
    şöyle bakıyorumda adamlar hazır efektleri vs. kullanıp bi anda gereksiz birsürü logo atıyor. ya fontları farklı ya textteki efektler farklı. ama ortada emek olmadığı aşikar. Sonuçta kaliteli işler çıkması için yarışmaya katılımlar sınırlandırılmalı diye düşünüyorum + gereksiz yorumlarda ortadan kalkarsa daha kaliteli ve seviyeli olur tasarım yarışmaları.
  • 02-02-2010, 19:39:49
    #20
    metemet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yeri değil belki ama yorum meselesine ek olarak bir sorun daha var diye düşünüyorum.
    daha önce geçtimi bilmiyorum ama , yarışmalara katılımların sınırlandırılması gerekir bence. örneğin yarışma başına bir kişi en fazla 3-5 çalışma gönderebilecek .
    şöyle bakıyorumda adamlar hazır efektleri vs. kullanıp bi anda gereksiz birsürü logo atıyor. ya fontları farklı ya textteki efektler farklı. ama ortada emek olmadığı aşikar. Sonuçta kaliteli işler çıkması için yarışmaya katılımlar sınırlandırılmalı diye düşünüyorum + gereksiz yorumlarda ortadan kalkarsa daha kaliteli ve seviyeli olur tasarım yarışmaları.
    Evet buda güzel bir konu.. standart 3 dür genelde.. burda da 3 olması gerektiğini düşünüyorum..
  • 02-02-2010, 20:07:27
    #21
    Üyeliği durduruldu
    bırakın da yarışmayı düzenleyen adam karar versin güzel olup olmadığına parayı veren senmisin hayır o zaman susacaksın
  • 02-02-2010, 20:31:52
    #22
    Çok çok haklı bir konuya değindiğin için teşekkür ederim.

    Bazı arkadaşlar güzelse yorum yaparım demiş. Tamam güzelse yorumunu yap kardeşim. Ama özel mesaj ile.
    Forumda göstermene hiç gerek yok değil mi ?
    Sonuçta bu bir yarışma ve yarışma sahibini çok etkilemesede bir kez daha önde gösteriyor logoyu.

    Yine bazı arkadaşların yarışmaya yeni logo yaptığında diğer logoları alıntı yaparak tekrar cevap yazmasıda bir yorum tarzı ve sürekli önce tutma mantığı.

    Çok dikkat edilmesi gereken konular.
  • 02-02-2010, 22:29:45
    #23
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    BFHosting adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok çok haklı bir konuya değindiğin için teşekkür ederim.

    Bazı arkadaşlar güzelse yorum yaparım demiş. Tamam güzelse yorumunu yap kardeşim. Ama özel mesaj ile.
    Forumda göstermene hiç gerek yok değil mi ?
    Sonuçta bu bir yarışma ve yarışma sahibini çok etkilemesede bir kez daha önde gösteriyor logoyu.

    Yine bazı arkadaşların yarışmaya yeni logo yaptığında diğer logoları alıntı yaparak tekrar cevap yazmasıda bir yorum tarzı ve sürekli önce tutma mantığı.

    Çok dikkat edilmesi gereken konular.
    Bir çalışmayı değerlendirebilecek kadar şey biliyorsam ve online olduğum yer bir forumsa yorum yapılır. Zaten düzgün bir müşteriyse doğru olanını seçecektir. Düzgün bir müşteri değilse doğru seçimi yorum yapsanda yapmasan da gerçekleştiremez zaten.
  • 08-02-2010, 03:22:50
    #24
    Üyeliği durduruldu
    Uzun zamandır bu bölümü takip ediyorum. Çok şık tasarımlar gördüm, bende katılmalıyım derdim hep ama Mimarlık bölümünde okumak cok zor vaktim olmuyordu.

    Baltalamak, yermek ve övmek! Yarışmalarda, yarışma süresince olmaması gereken unsurlardır.

    Okuduğum bölüm olan mimarlıkta da böyledir. Oradan biliyorum. Yapmış olduğum bir konut projesi sırf fazla övgü aldığı için hocalarım tarafından kabul görmemişti. Neden?
    ''Herkes seviyor beğeniyor, böylece bize sıradan geldi!''

    Kaliteli işlerler, organizasyonlarda sonuç açıklanınca eleştirilir, tebrikler söylenir.

    Bu yüzden konuyu açan arkadaşa sonuna kadar katılıyorum.

    Yeri gelmişken farklı bi eleştiri yapmak istiyorum.

    Bir yarışma açıldığı zaman teslim şekli, zaman ve ödül baştan belli olmalıdır. Saat 3 de bitecekse bir yarışma o zaman bitmeli, yarışma aksatılmamalıdır. Süper bi logo 3 ü 1 geçe gelse bile alınmamalıdır. Bu çerçeve çünkü işin kalitesiyle alakalıdır.

    İşveren yarışmayı açtığı zaman ismi klişe haline gelmiş üyelerden logolar bekliyor, diğer tasarımcıları fazla önemsemiyorsa bu külliyen yarışma ahlakına aykırıdır. Böyle düşünenler bence gidip yarışma açmak yerine direk o kişilerle özelden iletişime girmelidir. Yarışmaya paraya ihtiyacı olanlarda giriyor. 50 TL nin hayatında önemli yeri olan tasarımcılar var. Onların hayalleri kırılıyor böylece..

    Şartların kesinlikle objektif gerçekleştiği ve güzel çalışmaların geldiği yarışmalar diliyorum...
  • 08-02-2010, 12:22:18
    #25
    Yorumunu süper, manyak, iyi olmuş gibi değilde. Teknik olarak şu trendler kullanılmış, şu olmuş, bu olmuş diyerek yorumlarsak sorun ortadan kalkar. Şakşakçılarıda temizlemiş oluruz..
  • 08-02-2010, 12:32:23
    #26
    Yorum mevzusunda bende katılıyorum. Grafikerler'i ayrı bir kategoriye almak ve Yarışma kategorisine sadece bu grupdaki üyelerin mesaj atmasını sağlamak gerekiyor, diğer üyeler dışarıdan takip etsin. Konuyu açan yarışma sahibinin de açtığı konu moderatör tarafından onaylanarak aktif edilir.

    Yada bu kadar uğraşılmaz ve "Yarışma tamamlanmadan yorum yapmak yasaktır." tarında bir madde eklenir olay biter.

    Forumun doğası gereği bunu engellememek gerekir fikrine de katılıyorum ancak, msn'den PM'den o kadar talep geliyor ki logomu yorumlar mısınız vs... Forumun doğasına biraz ters hareket etmek gerekiyor diye düşünüyorum, bende...
  • 08-02-2010, 12:39:02
    #27
    En basit aklıma gelen çözüm, madem beğendin yarışmaya atılan tasarımı +rep ver ve beğendiğini belirt