Yorum mevzusunda bende katılıyorum. Grafikerler'i ayrı bir kategoriye almak ve Yarışma kategorisine sadece bu grupdaki üyelerin mesaj atmasını sağlamak gerekiyor, diğer üyeler dışarıdan takip etsin. Konuyu açan yarışma sahibinin de açtığı konu moderatör tarafından onaylanarak aktif edilir.
Yada bu kadar uğraşılmaz ve "Yarışma tamamlanmadan yorum yapmak yasaktır." tarında bir madde eklenir olay biter.
Forumun doğası gereği bunu engellememek gerekir fikrine de katılıyorum ancak, msn'den PM'den o kadar talep geliyor ki logomu yorumlar mısınız vs... Forumun doğasına biraz ters hareket etmek gerekiyor diye düşünüyorum, bende...