Çok çok haklı bir konuya değindiğin için teşekkür ederim.
Bazı arkadaşlar güzelse yorum yaparım demiş. Tamam güzelse yorumunu yap kardeşim. Ama özel mesaj ile.
Forumda göstermene hiç gerek yok değil mi ?
Sonuçta bu bir yarışma ve yarışma sahibini çok etkilemesede bir kez daha önde gösteriyor logoyu.
Yine bazı arkadaşların yarışmaya yeni logo yaptığında diğer logoları alıntı yaparak tekrar cevap yazmasıda bir yorum tarzı ve sürekli önce tutma mantığı.
Çok dikkat edilmesi gereken konular.
Bir çalışmayı değerlendirebilecek kadar şey biliyorsam ve online olduğum yer bir forumsa yorum yapılır. Zaten düzgün bir müşteriyse doğru olanını seçecektir. Düzgün bir müşteri değilse doğru seçimi yorum yapsanda yapmasan da gerçekleştiremez zaten.