• 01-02-2010, 02:39:36
    #10
    Üyeliği durduruldu
    Allback adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bence yoruma yasak getirilmesi forum kavramının doğasına aykırı. Şahsen ben, güzel bulduğum bir çalışmaya "güzel" demek isterim.
    Haklısın güzel demek istersn de ama herkes sen değilki hocam birbirlerine yağ çekiyolar resmn bgunde gördüm bu olayı ama sessiz kalıyorum yine r10 yönetimi halleder
  • 01-02-2010, 02:40:20
    #11
    eub ve allback işin o yanı güzel. yani beğendiğiniz çalışmaya güzel demeniz iyi ama herkes sizin gibi iyi niyetli değil. isim vermek istemiyorum; X, Z ye uyuz oluyor o yuzden V nin çalışmasını ön plana çıkarmak için V ye yorum yapıyor. çok hoş, süper vs..
    keşke herkes sizin gibi iyi niyetli olsaydı ama malesef değil ve forumda çekişmeler çok.
    yarışma sahiplerinin etkilenmesine de tanık olmadım değil.
  • 01-02-2010, 12:51:55
    #12
    Bazen bende hoşlanmıyorum ama, çokta önemli değil !
  • 01-02-2010, 13:14:00
    #13
    Üyeliği durduruldu
    Merhaba; Beni tanıyan bilen bilir pek konulara yorum yamayı sevmiyrum desem yeridir son 1 yıldır neredeyse salak salak açılan konulara kıcıyla gülüp geçenlerdenim.

    Fakat bazı zamanlar öyle bir durum söz konusu oluyor ki ben değil bir başkası dahi kendini tutamıyor mesaj yazmamak için şuan olduğu gibi.

    Nedense bu sözüm (Meclisdışı) birileri birşeyler yapar nedir buna örnek olarak "Seo Yarışmas, Logo Yarışması, Tasarım Yarışması, E-Ticaret satış Bölümü,"olsun ki ne varki yırtık dondan çıkar gibi hemen zıplıyorlar nedir.

    Başlıca kendilerine takılan veya sanki bir taraflarına konuya yazı yazmazlar ise eğer bişi olacakamış gibi düşünen zihniyetlerin yazıları.


    Bütçe az! (Sanane)
    Zaman çok fazla! Neden yarışmayamı katılacaksın sanki ! zaten ciddi olan kişiler kelimesini bile etmez, ihtiyacı olanlar zaten sesini bile çıkartmaz amenna der ? ya siz! )
    Süresini kısaltın biraz!Süre uzun olur kısa olsun, kısa olur biraz zaman kısa bende katılacaktım ! banane arkadşaım ister katıl ister katılma keyfinimi bekleyecem size göremi zamanımı ayarlıyacağım.)
    Ben belki katılırım!O'kadar çok katılmanızı bekliyorduk ki hiç sormayın aman geç kalırsınız, katılmaz iseniz kendimizi yer bitiririz.)
    Düşünüyorum ama bakalım!Zaten bizede düşünürler lazımdı o yüzden bu konuyu açtık tüh tüh ne olucka şimdi.)
    Harika birşey!Harika olmasa zaten adam yazmaz çizmez etmez yapmaz / bırakta konuyu farklı yere çekme, böyleliklerine genellikle dışarıdan bakıldığında TAM BİR YALAKA DERLER)
    Bomba Paylaşım! Kenera Çekil patlayıp üzerine sıcramasın.)
    Oohoo hacı süpersin bu tasarımı tek geçerim / paylaşım, / bilgi vs. Altılı ganyan oynatıyoruz zaten burada.)
    Ben bunu beğendim! (çaktırmayın arkadaşıyım ,') ! Ben beğenmedim)
  • 01-02-2010, 17:15:41
    #14
    seyitali adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Öncelikle merhaba,
    Belirmek istediğim konu sık sık yaşanan bir durum; "logo yarışmalarına koyulan logolara yorum yapılması.."
    -kimileri arkadaşını öne sürmek amacıyla
    -kimileri yağcılık yapmak amacıyla
    -kimileride post kasma amacıyla yorum yapıyor.
    Sevgili yöneticilerden bu duruma bir el atmalarını rica ediyorum.. logolar dışında tek bir kelime bile yapılmamasını istiyorum.. Logo ücretlerine bir çözüm bulduk ama bu konuda onun kadar değerli hatta ondan daha değerli bir konu... benim görüşüm budur.. diğer arkadaşlar ne düşünürler buyrun buraya yazınız..

    saygılarımla...
    seyitali
    Çok haklısın , ya logolara yorum atılmasın yada yarışma sonlandıktan sonra yorum atılsın..
  • 01-02-2010, 17:27:52
    #15
    Evet birçok arkadaş yorumunu belirtmiş.. modlardan da düşünce bekliyorum...
  • 01-02-2010, 19:48:51
    #16
    Üyeliği durduruldu
    Mercedes adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba; Beni tanıyan bilen bilir pek konulara yorum yamayı sevmiyrum desem yeridir son 1 yıldır neredeyse salak salak açılan konulara kıcıyla gülüp geçenlerdenim.

    Fakat bazı zamanlar öyle bir durum söz konusu oluyor ki ben değil bir başkası dahi kendini tutamıyor mesaj yazmamak için şuan olduğu gibi.

    Nedense bu sözüm (Meclisdışı) birileri birşeyler yapar nedir buna örnek olarak "Seo Yarışmas, Logo Yarışması, Tasarım Yarışması, E-Ticaret satış Bölümü,"olsun ki ne varki yırtık dondan çıkar gibi hemen zıplıyorlar nedir.

    Başlıca kendilerine takılan veya sanki bir taraflarına konuya yazı yazmazlar ise eğer bişi olacakamış gibi düşünen zihniyetlerin yazıları.


    Bütçe az! (Sanane)
    Zaman çok fazla! Neden yarışmayamı katılacaksın sanki ! zaten ciddi olan kişiler kelimesini bile etmez, ihtiyacı olanlar zaten sesini bile çıkartmaz amenna der ? ya siz! )
    Süresini kısaltın biraz!Süre uzun olur kısa olsun, kısa olur biraz zaman kısa bende katılacaktım ! banane arkadşaım ister katıl ister katılma keyfinimi bekleyecem size göremi zamanımı ayarlıyacağım.)
    Ben belki katılırım!O'kadar çok katılmanızı bekliyorduk ki hiç sormayın aman geç kalırsınız, katılmaz iseniz kendimizi yer bitiririz.)
    Düşünüyorum ama bakalım!Zaten bizede düşünürler lazımdı o yüzden bu konuyu açtık tüh tüh ne olucka şimdi.)
    Harika birşey!Harika olmasa zaten adam yazmaz çizmez etmez yapmaz / bırakta konuyu farklı yere çekme, böyleliklerine genellikle dışarıdan bakıldığında TAM BİR YALAKA DERLER)
    Bomba Paylaşım! Kenera Çekil patlayıp üzerine sıcramasın.)
    Oohoo hacı süpersin bu tasarımı tek geçerim / paylaşım, / bilgi vs. Altılı ganyan oynatıyoruz zaten burada.)
    Ben bunu beğendim! (çaktırmayın arkadaşıyım ,') ! Ben beğenmedim)
    Harika değinmişsin Mercedes, tam yerinde bir yorum oldu.
  • 02-02-2010, 01:23:45
    #17
    Mercedes adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba; Beni tanıyan bilen bilir pek konulara yorum yamayı sevmiyrum desem yeridir son 1 yıldır neredeyse salak salak açılan konulara kıcıyla gülüp geçenlerdenim.

    Fakat bazı zamanlar öyle bir durum söz konusu oluyor ki ben değil bir başkası dahi kendini tutamıyor mesaj yazmamak için şuan olduğu gibi.

    Nedense bu sözüm (Meclisdışı) birileri birşeyler yapar nedir buna örnek olarak "Seo Yarışmas, Logo Yarışması, Tasarım Yarışması, E-Ticaret satış Bölümü,"olsun ki ne varki yırtık dondan çıkar gibi hemen zıplıyorlar nedir.

    Başlıca kendilerine takılan veya sanki bir taraflarına konuya yazı yazmazlar ise eğer bişi olacakamış gibi düşünen zihniyetlerin yazıları.


    Bütçe az! (Sanane)
    Zaman çok fazla! Neden yarışmayamı katılacaksın sanki ! zaten ciddi olan kişiler kelimesini bile etmez, ihtiyacı olanlar zaten sesini bile çıkartmaz amenna der ? ya siz! )
    Süresini kısaltın biraz!Süre uzun olur kısa olsun, kısa olur biraz zaman kısa bende katılacaktım ! banane arkadşaım ister katıl ister katılma keyfinimi bekleyecem size göremi zamanımı ayarlıyacağım.)
    Ben belki katılırım!O'kadar çok katılmanızı bekliyorduk ki hiç sormayın aman geç kalırsınız, katılmaz iseniz kendimizi yer bitiririz.)
    Düşünüyorum ama bakalım!Zaten bizede düşünürler lazımdı o yüzden bu konuyu açtık tüh tüh ne olucka şimdi.)
    Harika birşey!Harika olmasa zaten adam yazmaz çizmez etmez yapmaz / bırakta konuyu farklı yere çekme, böyleliklerine genellikle dışarıdan bakıldığında TAM BİR YALAKA DERLER)
    Bomba Paylaşım! Kenera Çekil patlayıp üzerine sıcramasın.)
    Oohoo hacı süpersin bu tasarımı tek geçerim / paylaşım, / bilgi vs. Altılı ganyan oynatıyoruz zaten burada.)
    Ben bunu beğendim! (çaktırmayın arkadaşıyım ,') ! Ben beğenmedim)
    1-2 şey belirtebilirim bu konuda,

    O kadar cahil bir müşteri potansiyeline sahibiz ki, Türkçe yazı yazmaktan aciz adamlarla karşılaşıyoruz.

    Özel mesaj atıp özellikle yarışmaya çağıran o kadar çok insan var ki, İtinayla katılım belirtme ihtiyacı hissedebiliyoruz.

    Bazen o kadar iyi işler çıkıyor ki, kavga ettiğim adamın işine "işte budur" diyorum.

    ve profesyonel piyasada çok şey bildiğini sanan o kadar çok kişi var ki, beni de onlar çok güldürüyor
  • 02-02-2010, 11:41:49
    #18
    seyitali ye kesinlikle katılıyorum..Bazen öyle yorumlar geliyor ki kafayı yiyorum..
    ( Sözüm Meclisden Dışarı )