Konu
Yorum Meselesi
02-02-2010, 11:41:49
#18
MbWeB
seyitali ye kesinlikle katılıyorum..Bazen öyle yorumlar geliyor ki kafayı yiyorum..
( Sözüm Meclisden Dışarı )