Bence yoruma yasak getirilmesi forum kavramının doğasına aykırı. Şahsen ben, güzel bulduğum bir çalışmaya "güzel" demek isterim.
Haklısın güzel demek istersn de ama herkes sen değilki hocam birbirlerine yağ çekiyolar resmn bgunde gördüm bu olayı ama sessiz kalıyorum yine r10 yönetimi halleder