eub ve allback işin o yanı güzel. yani beğendiğiniz çalışmaya güzel demeniz iyi ama herkes sizin gibi iyi niyetli değil. isim vermek istemiyorum; X, Z ye uyuz oluyor o yuzden V nin çalışmasını ön plana çıkarmak için V ye yorum yapıyor. çok hoş, süper vs..
keşke herkes sizin gibi iyi niyetli olsaydı ama malesef değil ve forumda çekişmeler çok.
yarışma sahiplerinin etkilenmesine de tanık olmadım değil.