metemet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
yeri değil belki ama yorum meselesine ek olarak bir sorun daha var diye düşünüyorum.
daha önce geçtimi bilmiyorum ama , yarışmalara katılımların sınırlandırılması gerekir bence. örneğin yarışma başına bir kişi en fazla 3-5 çalışma gönderebilecek .
şöyle bakıyorumda adamlar hazır efektleri vs. kullanıp bi anda gereksiz birsürü logo atıyor. ya fontları farklı ya textteki efektler farklı. ama ortada emek olmadığı aşikar. Sonuçta kaliteli işler çıkması için yarışmaya katılımlar sınırlandırılmalı diye düşünüyorum + gereksiz yorumlarda ortadan kalkarsa daha kaliteli ve seviyeli olur tasarım yarışmaları.
Evet buda güzel bir konu.. standart 3 dür genelde.. burda da 3 olması gerektiğini düşünüyorum..