çok haklısın kimisinin logolarını ön plana çıkartıyolar yarşma sahibide o sevildi diye onu seçiyor ben yeniyim öle pek kimse tanımaz logomu veriyorum sonucu bekliyorum ama bazı arkadasların birbirlerine yağ çekmesi yarşmanın tadını bozuyo