Konu
Yorum Meselesi
01-02-2010, 02:36:31
#9
eub
Allback adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Bence yoruma yasak getirilmesi forum kavramının doğasına aykırı. Şahsen ben, güzel bulduğum bir çalışmaya "güzel" demek isterim.
+ olarak şuana kadar yarışma açan kişilerin bu tür yorumlardan etkilendiğine hiç rastlamadım.