Konu
Yorum Meselesi
01-02-2010, 02:31:46
#8
Allback
Bence yoruma yasak getirilmesi forum kavramının doğasına aykırı. Şahsen ben, güzel bulduğum bir çalışmaya "güzel" demek isterim.