• 19-11-2012, 06:12:37
    #1
    Merhabalar,

    öncelikle belirtmek isterim ki bu işlerden pek anlamam. Sadece can sıkıntısından FireWorks CS5 üzerinden kendi çapımda bir şeyler karalamak istedim. Devam edip vakit öldürmekle, devam etmeyip başka işlere yönelme arasında git gel yaşıyorum. Bende sizlerin fikirlerini almak istedim.

    Kötü olduğunun ve tabi ki profesyonellerin yanından bile geçemeyeceğimin farkındayım, sadece paylaşmak istedim.

    İyi / kötü yorum yaparsınız sevirim.

  • 19-11-2012, 16:57:23
    #2
    Başarılarının devamını dilerim. Eğer ki, bu kadarını yapabiliyorsan. Geliştirebilirsin kendini. Grafik işi ilk olarak çalma ile başlar ( Örn, bir logonun aynısını yapmak, bir tasarımın aynısını yapmak vs.vs.). tamamen çalma işini başardıysan, kendin bişeyler üretirsin. Sana tavsiyem http://themeforest.net/?sso bu adresdeki sitelere göz at ve aynılarını yapmaya çalış. sonra sonra sen bişeyler üreteceksin

    Çalışmalarının devamını dilerim.

    İyi günler
  • 19-11-2012, 19:39:34
    #3
    korkutaykut adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Başarılarının devamını dilerim. Eğer ki, bu kadarını yapabiliyorsan. Geliştirebilirsin kendini. Grafik işi ilk olarak çalma ile başlar ( Örn, bir logonun aynısını yapmak, bir tasarımın aynısını yapmak vs.vs.). tamamen çalma işini başardıysan, kendin bişeyler üretirsin. Sana tavsiyem http://themeforest.net/?sso bu adresdeki sitelere göz at ve aynılarını yapmaya çalış. sonra sonra sen bişeyler üreteceksin

    Çalışmalarının devamını dilerim.

    İyi günler
    Değerli yorumunuz için teşekkür ederim. Açıkçası bu kadar usta varken birde bana yer olmadığının bilincindeyim ama en azından kendi sitelerim için kendi istediğim tasarımları kullanmak derdindeyim. Ben pek çalmaktan yana değilim ama tabi ki ilham kaynakları oluyor diğer çalışmalar. Tekrar teşekkür ederim bu yorumunuz gerçekten iyi geldi.
  • 19-11-2012, 19:44:55
    #4
    Hakaco_01 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Değerli yorumunuz için teşekkür ederim. Açıkçası bu kadar usta varken birde bana yer olmadığının bilincindeyim ama en azından kendi sitelerim için kendi istediğim tasarımları kullanmak derdindeyim. Ben pek çalmaktan yana değilim ama tabi ki ilham kaynakları oluyor diğer çalışmalar. Tekrar teşekkür ederim bu yorumunuz gerçekten iyi geldi.
    hocam arkadaş çal ama çalıntı tasarım kullan dememiş bence onların aynısını yaparken senin aklına gelecek şurası şöyle olsa daha iyi olabilirdi derken derken kendi tasarımın çıkmış olacak ortaya

    ayrıca senin şuanki tasarımında bence sade ve hoş ilk tasarım için yeterli.
  • 19-11-2012, 19:48:22
    #5
    akmaster_91 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam arkadaş çal ama çalıntı tasarım kullan dememiş bence onların aynısını yaparken senin aklına gelecek şurası şöyle olsa daha iyi olabilirdi derken derken kendi tasarımın çıkmış olacak ortaya

    ayrıca senin şuanki tasarımında bence sade ve hoş ilk tasarım için yeterli.
    Aynen hocam, onlardan esinlen ilham al demek istemiş sağolsun ki haklı.

    Ayrıca güzel yorumunuz için teşekkür ederim.

    Aslında tasarımın çok da güzel olmadığının farkındayım bende. Renk uyumları hakkında fikri olan var mı acaba ? Renk uyumu konusunda başarılı sayılabilir miyim acaba ?
  • 19-11-2012, 19:53:49
    #6
    Hakaco_01 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aynen hocam, onlardan esinlen ilham al demek istemiş sağolsun ki haklı.

    Ayrıca güzel yorumunuz için teşekkür ederim.

    Aslında tasarımın çok da güzel olmadığının farkındayım bende. Renk uyumları hakkında fikri olan var mı acaba ? Renk uyumu konusunda başarılı sayılabilir miyim acaba ?
    renk uyumu konusunda ben açık renk üzerine koyu yazı yada koyu renk üzerine açık renk yazı taraftarıyım genelde öyle yapmışsınız ama sağ üstteki anasayfa vs. kısımlarında sıkıntı ve beyaz üzerine sarı oralar düzeltirsen daha iyi olabilir.