Hakaco_01 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Aynen hocam, onlardan esinlen ilham al demek istemiş sağolsun ki haklı.

Ayrıca güzel yorumunuz için teşekkür ederim.

Aslında tasarımın çok da güzel olmadığının farkındayım bende. Renk uyumları hakkında fikri olan var mı acaba ? Renk uyumu konusunda başarılı sayılabilir miyim acaba ?
renk uyumu konusunda ben açık renk üzerine koyu yazı yada koyu renk üzerine açık renk yazı taraftarıyım genelde öyle yapmışsınız ama sağ üstteki anasayfa vs. kısımlarında sıkıntı ve beyaz üzerine sarı oralar düzeltirsen daha iyi olabilir.