akmaster_91 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam arkadaş çal ama çalıntı tasarım kullan dememiş bence onların aynısını yaparken senin aklına gelecek şurası şöyle olsa daha iyi olabilirdi derken derken kendi tasarımın çıkmış olacak ortaya

ayrıca senin şuanki tasarımında bence sade ve hoş ilk tasarım için yeterli.
Aynen hocam, onlardan esinlen ilham al demek istemiş sağolsun ki haklı.

Ayrıca güzel yorumunuz için teşekkür ederim.

Aslında tasarımın çok da güzel olmadığının farkındayım bende. Renk uyumları hakkında fikri olan var mı acaba ? Renk uyumu konusunda başarılı sayılabilir miyim acaba ?