Merhabalar,
öncelikle belirtmek isterim ki bu işlerden pek anlamam. Sadece can sıkıntısından FireWorks CS5 üzerinden kendi çapımda bir şeyler karalamak istedim.

Devam edip vakit öldürmekle, devam etmeyip başka işlere yönelme arasında git gel yaşıyorum. Bende sizlerin fikirlerini almak istedim.
Kötü olduğunun ve tabi ki profesyonellerin yanından bile geçemeyeceğimin farkındayım, sadece paylaşmak istedim.
İyi / kötü yorum yaparsınız sevirim.