Başarılarının devamını dilerim. Eğer ki, bu kadarını yapabiliyorsan. Geliştirebilirsin kendini. Grafik işi ilk olarak çalma ile başlar ( Örn, bir logonun aynısını yapmak, bir tasarımın aynısını yapmak vs.vs.). tamamen çalma işini başardıysan, kendin bişeyler üretirsin. Sana tavsiyem
http://themeforest.net/?sso bu adresdeki sitelere göz at ve aynılarını yapmaya çalış. sonra sonra sen bişeyler üreteceksin
Çalışmalarının devamını dilerim.
İyi günler