Değerli yorumunuz için teşekkür ederim.

Açıkçası bu kadar usta varken birde bana yer olmadığının bilincindeyim ama en azından kendi sitelerim için kendi istediğim tasarımları kullanmak derdindeyim.

Ben pek çalmaktan yana değilim ama tabi ki ilham kaynakları oluyor diğer çalışmalar.

Tekrar teşekkür ederim bu yorumunuz gerçekten iyi geldi.
hocam arkadaş çal ama çalıntı tasarım kullan dememiş bence onların aynısını yaparken senin aklına gelecek şurası şöyle olsa daha iyi olabilirdi derken derken kendi tasarımın çıkmış olacak ortaya
ayrıca senin şuanki tasarımında bence sade ve hoş ilk tasarım için yeterli.