Başarılarının devamını dilerim. Eğer ki, bu kadarını yapabiliyorsan. Geliştirebilirsin kendini. Grafik işi ilk olarak çalma ile başlar ( Örn, bir logonun aynısını yapmak, bir tasarımın aynısını yapmak vs.vs.). tamamen çalma işini başardıysan, kendin bişeyler üretirsin. Sana tavsiyem
http://themeforest.net/?sso bu adresdeki sitelere göz at ve aynılarını yapmaya çalış. sonra sonra sen bişeyler üreteceksin
Çalışmalarının devamını dilerim.
İyi günler
Değerli yorumunuz için teşekkür ederim.

Açıkçası bu kadar usta varken birde bana yer olmadığının bilincindeyim ama en azından kendi sitelerim için kendi istediğim tasarımları kullanmak derdindeyim.

Ben pek çalmaktan yana değilim ama tabi ki ilham kaynakları oluyor diğer çalışmalar.

Tekrar teşekkür ederim bu yorumunuz gerçekten iyi geldi.