Referanslarım ( Webtasarımı, css xhtml, logo,)
54
●6.217
- 26-07-2009, 01:46:35Şuan Css konusunda fena değilimdir istediğim herşeyi %90 yaparım ve bu wii sayesindedir.Çünkü css ile ilgili bir eğitim seti hazırlamıştı ondan alıp 1kere izledim olay bitti
Bu arada tasarımlar da gayet güzel son olarak Çanakkale M. AYDOĞDU Mobilya bu adresteki gibi tasarımları ne kadar zamanda ve ortalama olarak ne kadara yaptığını pm olarak iletebilirsen sevinirim
- 27-07-2009, 20:39:00pm attım. Birçok kişi memnun setten.systurk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 30-07-2009, 23:43:25Egemen herşeyden önce muhabbeti çok iyidir
genel olarak tasarım üzerine konuşuruz fikirlerimizi paylaşırız. xhtml ve css konusunda birşey söylememe gerek yok o konuda çok iyi eğitim seti yaptı ve genel yorumlar çok iyiydi bende alıcam inşallah (A), ileride de ortak çalışmalarımız olacak inşallah hayırlı işler Egemen
