• 24-07-2009, 02:47:39
    #19
    güzel tasarımlar başarılarının devamını diliyorum egemen kardeşim..bol kazanç
  • 25-07-2009, 01:51:48
    #20
    ⭐ EN UCUZ CHATGPT 5.5⚡
    Eline ve emeğine sağlık wii + başarılar dostum..
  • 25-07-2009, 22:10:09
    #21
    Hagiwhat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Eline ve emeğine sağlık wii + başarılar dostum..
    saol
  • 26-07-2009, 01:46:35
    #22
    Şuan Css konusunda fena değilimdir istediğim herşeyi %90 yaparım ve bu wii sayesindedir.Çünkü css ile ilgili bir eğitim seti hazırlamıştı ondan alıp 1kere izledim olay bitti Bu arada tasarımlar da gayet güzel son olarak Çanakkale M. AYDOĞDU Mobilya bu adresteki gibi tasarımları ne kadar zamanda ve ortalama olarak ne kadara yaptığını pm olarak iletebilirsen sevinirim
  • 27-07-2009, 20:39:00
    #23
    systurk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şuan Css konusunda fena değilimdir istediğim herşeyi %90 yaparım ve bu wii sayesindedir.Çünkü css ile ilgili bir eğitim seti hazırlamıştı ondan alıp 1kere izledim olay bitti Bu arada tasarımlar da gayet güzel son olarak Çanakkale M. AYDOĞDU Mobilya bu adresteki gibi tasarımları ne kadar zamanda ve ortalama olarak ne kadara yaptığını pm olarak iletebilirsen sevinirim
    pm attım. Birçok kişi memnun setten.
  • 27-07-2009, 21:11:50
    #24
    bravo çok iyi ve orjinal tasarımlar.
  • 29-07-2009, 23:24:17
    #25
    En son çalışmam olan çanakkale ticaret borsası.
  • 30-07-2009, 23:43:25
    #26
    Egemen herşeyden önce muhabbeti çok iyidir genel olarak tasarım üzerine konuşuruz fikirlerimizi paylaşırız. xhtml ve css konusunda birşey söylememe gerek yok o konuda çok iyi eğitim seti yaptı ve genel yorumlar çok iyiydi bende alıcam inşallah (A), ileride de ortak çalışmalarımız olacak inşallah hayırlı işler Egemen
  • 01-08-2009, 11:36:27
    #27
    Üyeliği durduruldu
    Gerçekten güzel çalışmalar.

    İNŞALLAH bir gün çalışmak nasip olur.