Referanslarım ( Webtasarımı, css xhtml, logo,) - Sayfa 5 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Referanslarım ( Webtasarımı, css xhtml, logo,)
54
●
6.217
R10.net
Grafik & Tasarım
Tasarım Kütüphanesi
Referanslarım ( Webtasarımı, css xhtml, logo,)
1
2
3
4
5
6
7
07-09-2009, 18:08:26
#37
deltax
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Arkadaşa site tasarım işi verildi . Herşey yolunda gidiyor .Sonucunda diğer işleri gibi başarılı çıkacak inş
10-09-2009, 00:23:15
#38
trenderkek
Güzel çalışmalar. Tebrikler. Oyun siteleri için biraz daha farklı tema çalışamları yapmanı tavsiye ederim.
10-09-2009, 00:36:21
#39
isletmeci
Çok güzel kaliteli tasarımlar olmuş,başarılarının devamını dilerim.
11-09-2009, 18:59:13
#40
cypro
selamlar,
bir site için kodlama yapılması gerekmekte. özelden msn adresini verebilir misin?
11-09-2009, 19:54:18
#41
GrafiGenC
Grafikler güzel , birde grafiği kodlara dökünce daha güzel duruyor ...
11-09-2009, 19:55:53
#42
autlaw
Üyeliği durduruldu
gerçekten güzel çalışmalar..
başarılar diliyorum..
13-09-2009, 02:10:21
#43
Lhn
Üyeliği durduruldu
Referanslarına bakmak insana zevk veriyor, başarılarının devamını dilerim.
13-09-2009, 02:18:02
#44
DAVUT
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Refaransların çok güzel.
Çanakkale rotary için hazırladığını çok beğendim.Başarılar dilerim.
14-09-2009, 23:31:23
#45
HKNOCN
Harika çalışmalar.
Msn eklermisin profilden.. İleride tasarım işleri verebilirim.
1
2
3
4
5
6
7
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler