Referanslarım ( Webtasarımı, css xhtml, logo,)
54
●6.217
- 02-08-2009, 00:19:17Çok teşekkürler Enes, inşallah.eates adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Teşekkürler. Bende isterimSoldy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Teşekkürler.GrafikerCan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 18-08-2009, 21:21:42Üyeliği durduruldutasarımların çok güzel, tam aradıklarım gibi bana
-video
-film tanıtım
-yemek tarifleri
-domain satış
css/ xhtml aktarılmış olarak ne kadara yaparsınız...
ücretsiz dağıtmayı düşünüyorum uygun fiyat verebilirseniz çok iyi olur - 18-08-2009, 23:39:26cok güzel işler cıkartmışsın birde tableless olunca o daha hoş oluyor
genel olarak tasarım üzerine konuşuruz fikirlerimizi paylaşırız. xhtml ve css konusunda birşey söylememe gerek yok o konuda çok iyi eğitim seti yaptı ve genel yorumlar çok iyiydi bende alıcam inşallah (A), ileride de ortak çalışmalarımız olacak inşallah hayırlı işler Egemen