• 01-08-2009, 13:34:00
    #28
    Güzel çalışmalar (:
  • 02-08-2009, 00:19:17
    #29
    eates adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Egemen herşeyden önce muhabbeti çok iyidir genel olarak tasarım üzerine konuşuruz fikirlerimizi paylaşırız. xhtml ve css konusunda birşey söylememe gerek yok o konuda çok iyi eğitim seti yaptı ve genel yorumlar çok iyiydi bende alıcam inşallah (A), ileride de ortak çalışmalarımız olacak inşallah hayırlı işler Egemen
    Çok teşekkürler Enes, inşallah.

    Soldy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gerçekten güzel çalışmalar.
    İNŞALLAH bir gün çalışmak nasip olur.
    Teşekkürler. Bende isterim

    GrafikerCan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Güzel çalışmalar (:
    Teşekkürler.
  • 18-08-2009, 20:38:45
    #30
    kendisi sitemin arayüzünü değiştirdi kaliteli iş cıkarıyor hayırlı işler
  • 18-08-2009, 21:21:42
    #31
    Üyeliği durduruldu
    tasarımların çok güzel, tam aradıklarım gibi bana

    -video
    -film tanıtım
    -yemek tarifleri
    -domain satış

    css/ xhtml aktarılmış olarak ne kadara yaparsınız...
    ücretsiz dağıtmayı düşünüyorum uygun fiyat verebilirseniz çok iyi olur
  • 18-08-2009, 23:39:26
    #32
    cok güzel işler cıkartmışsın birde tableless olunca o daha hoş oluyor
  • 22-08-2009, 00:57:13
    #33
    Bozcaadaya yönelik tatil tabanlı bir tasarım yapıldı. Xhtml css (0 tablo) olarak döküldü.

  • 22-08-2009, 13:40:22
    #34
    Önceden yapmış olduğum bir arkadaşıma onarcade tema. İlk onarcade temamdır
    Aynı zamanda Xhtml - css'ye (sıfır tablo) ile döküldü.
  • 25-08-2009, 11:43:37
    #35
    Son çalışmalarım olan Özel bi yemek sitesi için Wp tema çalışması.
    Aynı zamanda xHtml ve Css'ye döküldü. (0 tablo) (Valid)
  • 25-08-2009, 11:48:20
    #36
    Arkadaşla bir çok çalışmamız oldu. Hızı ve yeteneği harika...