• 23-07-2009, 02:41:55
    #10
    Web grafik anlamında iyi , bunu birde profesyonel olduğu css ile birleştirince süper işler çıkarıyor ortaya..Eline sağlık.
  • 23-07-2009, 06:49:51
    #11
    egemen güzel işler çıkartıyorsun tebrikler.
  • 23-07-2009, 08:14:49
    #12
    çalışmalar çok güzel başarılar dilerim
  • 23-07-2009, 17:33:36
    #13
    Teşekkürler tüm yorum yazanlara.
  • 23-07-2009, 21:42:12
    #14
    çok güzel referansların var , allah yolunu açık etsin.
  • 23-07-2009, 21:51:27
    #15
    Çalışmalarınız birbirinden güzel, devamını dilerim. Başarılar.
  • 24-07-2009, 00:44:06
    #16
    Egemenle 1 senedir iş yapıyorum , birçok websitemin tasarımını yaptı. Çok kısa sürede mükemmel işler yapıyor. Başarılar..
  • 24-07-2009, 02:09:36
    #17
    akales11 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Egemenle 1 senedir iş yapıyorum , birçok websitemin tasarımını yaptı. Çok kısa sürede mükemmel işler yapıyor. Başarılar..
    teşekkürler abi
  • 24-07-2009, 02:36:44
    #18
    Eline sağlık, gerçekten güzel çalışmalar var.