• 22-07-2009, 22:18:47
    #1
    Öncelikle merhaba.
    1.5 yıldır bu forumdayım. İş yaptığım birçok arkadaşım var. Birçokta referansım bunlardan bazılarını yayınlamak istiyorum. Diğerlerini bazı arkadaşlar gizli tutmakta ve istememektedir.

    Bazı blogger referanslar :
    Benden kısa kısa yazılar
    Yemek Menü | Yemek tarifleri - Pratik tarifler
    Online film izle, Filmi izle, Divx izle, İnternetten izle, Bedava izle, Film indir




    1----------------------------------------
    Kendi kişisel sitem için hazırladığım kişisel temam.

    2----------------------------------------
    Bir müşterim için dövme galerisi. 3 sayfadan oluşmakta ve hepsi css'ye dökülmüştür. ( 0 tablo)

    3----------------------------------------
    Çanakkale Rotary için hazırlanmış yeni websitesi. Bu kulüp yüzme ve koşu yarışmaları yapıp doğa ile ilgilendiği için bu tarz bir tasarım yapıldı.

    4----------------------------------------
    Bir proje olan yihhu'nun webtasarımı. Aynı zamanda css xhtml'e dökülmüş logosu tasarlanmıştır. (0 tablo)

    5----------------------------------------
    Tolgayın hazırladığı haber scriptinin tasarımı. Tasarım css xhtmldir. (0 tablo)
    Dökülmüş halini görmek için tıklayın.

    6----------------------------------------
    Bizimliste yapılan oyun tasarımıdır. Css ve xhtml kodlanmıştır.
    Dökülmüş yayında hali için tıklayın.

    7----------------------------------------
    Çanakkalede küçük bir firma olan aydoğdu mobilya. Firmanın verdiği logoya karşılık uygun renkler ile websitesi tasarlandı.
    Dökülmüş ve yayında hali için tıklayın
  • 22-07-2009, 22:31:15
    #2
    Gerçekten güzel tasarımlar. Arkadaşla severek çalışıyorum.
  • 23-07-2009, 00:49:26
    #3
    Guzel calismalar cikarmissin
  • 23-07-2009, 00:52:43
    #4
    Tebrikleri en çok css kullanmanı sevdim. 0 tablo olmaları çok güzel. Nice güzel çalışmalara.
  • 23-07-2009, 00:55:45
    #5
    Misafir
    Geçen sene wii ile birlikte çalıştık , scriptlerimin tasarımını kendisi yapmıştı. Kesinlike tavsiye ediyorum
  • 23-07-2009, 01:00:41
    #6
    Özellikle kişisel siten için olan tema çok hoşuma gitti, harika çalışmalar egemen, darısı bana
  • 23-07-2009, 01:01:36
    #7
    Teşekkürler herkese. Blogger çalışmalarınıda ekledim
  • 23-07-2009, 01:51:41
    #8
    Misafir
    Çalışmalar başarılı wii.başarılarının devamını dilerim.
  • 23-07-2009, 01:54:32
    #9
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Wii senin tasarimlarini cok begeniyorum.