Konu
Referanslarım ( Webtasarımı, css xhtml, logo,)
23-07-2009, 00:55:45
#5
yakoSin
Misafir
Geçen sene wii ile birlikte çalıştık , scriptlerimin tasarımını kendisi yapmıştı. Kesinlike tavsiye ediyorum