Egemen herşeyden önce muhabbeti çok iyidir genel olarak tasarım üzerine konuşuruz fikirlerimizi paylaşırız. xhtml ve css konusunda birşey söylememe gerek yok o konuda çok iyi eğitim seti yaptı ve genel yorumlar çok iyiydi bende alıcam inşallah (A), ileride de ortak çalışmalarımız olacak inşallah hayırlı işler Egemen