systurk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Şuan Css konusunda fena değilimdir istediğim herşeyi %90 yaparım ve bu wii sayesindedir.Çünkü css ile ilgili bir eğitim seti hazırlamıştı ondan alıp 1kere izledim olay bitti Bu arada tasarımlar da gayet güzel son olarak Çanakkale M. AYDOĞDU Mobilya bu adresteki gibi tasarımları ne kadar zamanda ve ortalama olarak ne kadara yaptığını pm olarak iletebilirsen sevinirim
pm attım. Birçok kişi memnun setten.