• 14-11-2008, 22:49:14
    #37


    Saygılar.
  • 14-11-2008, 23:42:02
    #38
    ⭐ EN UCUZ CHATGPT 5.5⚡



    saygılar..
  • 15-11-2008, 00:37:27
    #39
    SyhByz çalışma şuan kurulu olan phpbb forumda kurulu olan temayamı yapılacak dün başka tema vardı hangi tema sabitse onun renklerine göre birşeyler yapmak istiyorum.
  • 15-11-2008, 00:55:43
    #40
    neyse ben ekliyeyim çalışmamı katılan arkadaşlara başarılar dilerim.
  • 15-11-2008, 01:04:20
    #41
    JustRulz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    SyhByz çalışma şuan kurulu olan phpbb forumda kurulu olan temayamı yapılacak dün başka tema vardı hangi tema sabitse onun renklerine göre birşeyler yapmak istiyorum.
    şu anki phpbb 2 ama yarın(bugun) 3 e taşıyacağız aynı temayı kulanacağız olmadı buna benzer bir şey olacak..
  • 15-11-2008, 01:06:06
    #42
    SyhByz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    şu anki phpbb 2 ama yarın(bugun) 3 e taşıyacağız aynı temayı kulanacağız olmadı buna benzer bir şey olacak..
    Anladım
    Buda Son çalışmam.Font Değişikliği Renk Değişikliği vs yapabiliriz.
    &

  • 15-11-2008, 02:51:48
    #43
    Üyeliği durduruldu
    Siteyi yeni gördüm uygun birşeyler tasarladım buyrun Logo %100 orjinaldir(bana aittir)...
    Slogon yerinde istenildiği gibi değişiklikler yapılarbilir



    Tarayıcı Önizleme







    Tarayıcı Önizleme


  • 15-11-2008, 04:10:31
    #44
    Üyeliği durduruldu


    Çalışma web_bilgini adlı arkadaşa aittir kendisi banlı oldugu için benden rica etti
    çalışmasını yayınlamamı.
  • 15-11-2008, 11:26:42
    #45
    Yarışmayı düzenleyen olduğum için açık konuşamayacağım ama beğendiğim çalışmalar var artık