SyhByz çalışma şuan kurulu olan phpbb forumda kurulu olan temayamı yapılacak dün başka tema vardı hangi tema sabitse onun renklerine göre birşeyler yapmak istiyorum.
SyhByz çalışma şuan kurulu olan phpbb forumda kurulu olan temayamı yapılacak dün başka tema vardı hangi tema sabitse onun renklerine göre birşeyler yapmak istiyorum.
şu anki phpbb 2 ama yarın(bugun) 3 e taşıyacağız aynı temayı kulanacağız olmadı buna benzer bir şey olacak..